1396/2/19 سه‌شنبه برگزاری نشست مشترک مسئولین بنیاد شهید با رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در بنیاد شهید منطقه یک به منظور تبادل نظر و بررسی مشکلات دانشجویان شاهد دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان نشست مشترکی با حضور رئیس دانشگاه پیام نورمرکز اصفهان و مسئولین بنیاد شهید برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید منطقه یک  ضمن عرض خیر مقدم به حضار  از زحمات رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در خدمات دهی  به فرزندان ایثارگران قدردانی نمود.

در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با اشاره به وظیفه مسئولین  در قبال خانواده شهدا گفت :امام خمینی فرمودند  عمده چیزی که هست اینست که صادقانه خدمت کنید ، گمان نکنید که شما یک کاری برای آنها انجام می دهید ، یک منتی بر آنها دارید ، منت آنها را بکشید ،خدمت کنید ،احترام بکنید از آنها ، اینها خانواده شهدا هستند . و ما باید خدمتگزار به آنها باشیم دکتر مهدی زمانی در ادامه افزود:واقعیت امر همان است که حضرت امام (ره) می فرمودند و ما امیدواریم که خداوند در این راه ما را یاری کند تا ان شاء الله شرمنده شهدا نباشیم .

لازم به ذکر است در این  جلسه آقایان قریشی معاون بنیاد شهید استان ، عبدالهی معاون آموزشی استان ، حیدری رئیس بنیاد شهید منطقه یک و علی نقیان مدیر مالی بنیاد شهید و از سوی دانشگاه دکتر زمانی رئیس  دانشگاه پیام نور مرکز  اصفهان و  رجبی مسئول ستاد شاهد مرکز اصفهان حضور داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر