1397/3/19 شنبه بازدید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور استان اصفهان بازدید نمود و در جلساتی جداگانه با اعضای ستاد استان دیدار کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور طی جلسه ای با اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان دیدار کرد که ضمن بیان نکات اخلاقی به تشریح وضعیت فعلی نهاد و وظایف همکاران پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی در ادامه در جلسه ای که با حضور مسئول نهاد استان اصفهان و رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد، به استماع نظرات مسئولین و سپس ایراد سخن پرداخت.

سپس ایشان در دوره آموزشی با عنوان «اخلاق کارمندی» که با حضور کارمندان ستاد دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد به سخنرانی پرداخت.

وی در پایان با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان برای اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه چهارده معصوم حاضر شده و سپس در ویژه برنامه شهادت امیرالمومنین علیه السلام به ایراد سخنرانی پرداخت و نکاتی را برای بهره برداری بیشتر از لیالی قدر بیان داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر