1396/8/24 چهارشنبه برگزاری کارگاه کسب و کار اینترنتی در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان کارگاه کسب و کار اینترنتی به همت پژوهشکده شهید حسن تهرانی مقدم وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

مهندس عرفانی زاده در خصوص آموزش کسب و کار اینترنتی گفت : آموزش کسب و کار اینترنتی (Business Internet ) فرصتی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از این راه برای خود کسب در آمد نمایید . مدرس این همایش در ادامه افزود: با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی در حال حاضر رو به زوالند برای مثال آژانس های تاکسی تلفنی به دلیل ورود تاکسی اسنپ یا تپسی ، و در نهایت بسیاری از کسب و کارهای سنتی هم به همین سرنوشت دچار خواهند شد ، مگر آنکه آنها هم آنلاین شوند ، حتی در آینده شرکت ها کمتر نیاز به ویزیتور دارند و شرکت ها  می توانند با ساخت یک اپلیکشن  موبایل ، سفارشات خودشان را جمع آوری نمایند و دیگر نیاز به نیروهای مازاد نخواهند داشت . بنابراین یادگیری این مهارت از لوازم مورد نیاز در بازار کار است.

لازم به یاد آوری است این کارگاه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و با حضور دانشجویان ،اساتید و کارکنان علاقمند برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر