1397/6/5 دوشنبه دیدار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از جهادگران حاضر در مناطق محروم شهرستان اردستان دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به همراه مسئول فرهنگی و اجتماعی و همچنین مسئول مالی دانشگاه با جهادگران شرکت کننده در اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان اردستان دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات رسانی صورت پذیرفته قرار گرفت.

این دوره از اردوی جهادی که تعداد 60 نفر  از خواهران جهادگر در آن مشارکت دارند و در حوزه‌ آموزش صنایع دستی فعالیت می نمایند از تاریخ 23 مرداد ماه شروع و تا اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در اردوی تابستانی جهادی، در ابتدا با تمامی افراد صحبت نمود و ضمن آشنایی با ایشان، انگیزه حضور در این حرکت خود جوش، انسانی و جهادی را از آنان جویا شد.

 دکتر ایرج پور ضمن خرسندی از انگیزه حضور دانشجویان در این اردو ابراز داشت کار شما یک عمل انسانی است که با ایثار و تحمل سختی، خدمت مورد نیاز را به مردم روستایی ارائه می دهند.

ایشان با تاکید بر اینکه پیشرفت هر جامعه ای صرفا با روحیه جهادی مردم آن و به ویژه جوانان امکان پذیر است گفت حرکت جهادی شما عزیزان الگوی بسیار مناسب برای نوجوانان است.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا از امکانات موجود حداکثر بهره وری را برای خدمت رسانی به مردم عزیز مناطق محروم را داشته باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر