1396/8/10 چهارشنبه آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان جلسه معارفه حجت السلام و المسلمین خوشنویس زاده به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان و تکریم حجت الاسلام والمسلمین جعفر عمادی مسئول سابق این نهاد در ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین  تقوی معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه ها برگزار شد . دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عمادی تقدیر نمود .دکتر یوسفی ضمن اشاره به بیانات امام خمینی (ره)در مورد اهمیت دانشگاه گفت: حضرت امام در زمان جنگ فرمودند جنگ موقت است ولی در صورتی که دانشگاه از بین برود از بن دندان نابود خواهیم شد و دست نیاز خود را باید به سوی بیگانگان دراز نماییم و این اهمیت دانشگاه از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نشان میدهد . دکتر یوسفی در ادامه با ارائه گزارشی از دانشگاه پیام نور استان اصفهان به اهمیت و جایگاه این دانشگاه در توسعه آموزش در سطح کشور اشاره نمود و گفت: دانشگاه پیام نور از دانشگاه هایی است که با کمترین آسیب فرهنگی روبرو است و در وضعیت کنونی نیز جای کار فرهنگی فراوانی دارد و با توجه به خاص بودن آموزش در این دانشگاه ، فعالیت فرهنگی در این دانشگاه هم شرایط خود را دارد که حجت الاسلام و المسلمین عمادی با توجه به تجربه چند ساله در این دانشگاه اقدامات مفیدی را در این عرصه به انجام رساندند.

درادامه حجت الاسلام والمسلمین عمادی در مورد ویژگی های به خصوص کار فرهنگی در دانشگاه پیام نور گفت و برای مسئول بعدی این نهاد آرزوی توفیق نمود.

پس ازآن حجت الاسلام والمسلمین خوشنویس زاده به بیان نکاتی در مورد انتظارات رهبر معظم انقلاب از نهاد های فرهنگی و دانشگاهی اشاره کرد و به اهداف خود در اداره نهاد  اشاره نمود.

در ادامه این آیین  حجت الاسلام والمسلمین دکتر تقوی  معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها ضمن تقدیر از برگزاری برنامه های موفق فرهنگی در دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: اینجانب با دانشگاه پیام نور غریب نیستم و دانشگاه پیام نور و دانشجویان و مدرسین آن را می شناسم و انصافا در این دانشگاه دانشجویان و اساتید از سطح علمی و اخلاقی خوبی برخوردارند. تقوی در ادامه گفت : خروجی دانشگاه پیام نور در دوره های کارشناسی و قبولی آنها در مقطع کارشناسی ارشد گویای این مدعا ست.

در ادامه این مراسم دکتر تقوی پس از قرائت حکم حجت الاسلام والمسلمین  خوش نویس زاده که از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها صادر شده بود از زحمات حجت الاسلام و المسلمین عمادی تقدیر نمود.

در پایان جلسه  تشکلهای مختلف دانشجویی ،بسیج اساتید، دبیر هم اندیشی اساتید ، کارکنان نهاد نمایندگی رهبری و همچنین ریاست ، مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور استان اصفهان از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین عمادی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان تقدیر نمودند.

ضمنا حجت الاسلام و المسلمین عمادی به عنوان مسئول نهاد دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شدند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام  والمسلمین خوشنویس زاده استاد سطوح عالی حوزه علمیه،دانشجوی دکترای فقه وحقوق دانشگاه قم و از سوابق ایشان می توان به معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اشاره نمود .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر