1396/6/8 چهارشنبه بازدید فرماندار شهرستان نجف آباد از دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در ایام هفته دولت سهراب مظفر نجفی فرماندار نجف آباد و معاون استاندار به همراه صالحی معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان از دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد بازدید کردند.

فرماندار نجف آباد ضمن بازدید از ساختمان فاز 2 دانشگاه و فضاهای آزمایشگاهی و آموزشی وضعیت و امکانات این دانشگاه را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد با مدیریت دکتر سید سعید آیت رئیس مرکز نجف آباد شاهد پیشرفت هر چه بیشتر دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد باشیم.

معاون سیاسی فرماندار نیز در این بازدید گزارشی از تعامل خوب پیام نور با فرمانداری و سایر ارگانهای شهرستان و شرکت مستمر در جلسات فرمانداری ارائه داد .

دکتر آیت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد نیز در طی این بازدید از برنامه های دانشگاه در هفته دولت به ویژه طرح نظر سنجی و ارزیابی ارباب رجوع از نحوه برخورد کارکنان و خدمات رسانی در طول هفته دولت و طرح سلامت کارکنان خبر داد و گزارشی از فعالیتهای عمرانی و علمی آموزشی دانشگاه به ویژه کنفرانسهای ملی و ارئه رشته هوش مصنوعی در مقطع کارشناسی ارشد در مرکز نجف آباد به عنوان اولین و تنها دانشگاه پیام نور در سطح کشور ارائه نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر