1397/7/10 سه‌شنبه برگزاری جلسه ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان جلسه ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه با حضور رئیس و اعضاء این ستاد و نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار گردید.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به اهمیت موضوع استقبال از دانشجویان جدیدالورود اشاره نمود و در بخشی از صحبت های خود اطلاع رسانی و تقسیم کار در حوزه آموزش جهت تسریع در ثبت نام دانشجویان جدیدالورود ، اقدامات فرهنگی مناسب از قبیل برپایی ایستگاه فرهنگی، استفاده از ظرفیت انجمن های علمی و بسیج دانشجویی، برگزاری نمایشگاه کتاب ، اهدای بسته فرهنگی با محتویات مناسب را حایز اهمیت دانست و رعایت دقت ، سرعت و نظم را در انجام امور را از شاخص های مهم در جذب و حفظ دانشجو اعلام کرد.

سپس مدیران بخش های مختلف گزارشی از حوزه کاری خود ارائه دادند و پیشنهادات لازم را جهت برگزاری مطلوب استقبال از دانشجویان بیان کردند و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید مدیران بخش های مختلف اقدامات اولیه در جهت استقبال از دانشجویان جدیدالورود را انجام و پیشنهادات و نظرات ارائه کردند.

دکتر یوسفوند در پایان ضمن تشکر از همت و تلاش مدیران، همدلی و پشتکار هر چه بیشتر همکاران دانشگاه پیام نور را در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه حائز اهمیت دانست.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر