1395/12/21 شنبه متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی ، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان : دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار را جهت تحصیل رشته دوم خود انتخاب نمود.

 گزارش روابط عمومی دکتر مهر شاد نمازی متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میباشد و در حال حاضر مشغول انجام خدمت در رشته تخصصی خود است.

دکتر مهر شاد نمازی هنگام ثبت نام در مصاحبه با روابط عمومی مرکز دلیل ادامه تحصیل در رشته مدیریت اجرائی را داشتن سابقه کار اجرایی و داشتن مسئولیت مراکز درمانی و مدیر درمان بیمارستان اعلام کرد و افزود : همواره احساس نیاز میکردم برای موفقیت در کار اجرائی داشتن تحصیلات مرتبط  دانشگاهی لازم و ضروری میباشد.

نمازی همچنین علت انتخاب دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار را برای ادامه تحصیل داشتن موقعیت خوب این دانشگاه و وجود اساتید و سطح علمی خوب این رشته تحصیلی و نبودن این رشته در سایر شهر های استان و نزدیک بودن محل تحصیل به محل کار و محل سکونت خود و همچنین علاقه مندی به شهرستان و مردمان خوب آن بیان نمود.

وی با توجه به ویژگیهای خوب تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله غیر حضوری بودن دانشگاه ،الکترونیکی بودن آزمونهای پایان ترم و امکان انتخاب محل آزمون به همه علاقه مندان به تحصیل توصیه نمود : قبل از شروع فراز و نشیبهای زندگی و از دست رفتن فرصتها از موقعیتهای ایجاد شده استفاده نموده و تحصیلات تکمیلی را شروع نمایند.

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ادامه  ضمن تشکر از مجموعه مدیریتی و کارکنان مرکز خوانسار گفت:  با توجه به اینکه اولین تجربه تحصیلات خود را با این شیوه آموزشی تجربه میکردم و اطلاعات کاملی از نحوه فرایند ثبت نام نداشتم هنگام ورود به دانشگاه با راهنمائی های خوب و دقیق عوامل ثبت نام مواجه و حتی برگه ای در اختیار اینجانب قرار گرفت که مراحل ثبت نام و اسامی کارشناسان  مربوطه در آن درج گردیده بود که باعث سرعت در ثبت نام گردید و این نشانگر مدیریت کردن خوب فرایند ثبت نام میباشد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر