1396/7/23 یکشنبه بازدید بازرسان هیات نظارت و ارزیابی دانشگاه اصفهان از دانشگاه پیام نور مرکز وزوان هیاتی متشکل از دکتر بلالی و آقای موسوی و آقای حبیب الهیان از اعضای کارگروه نظارت و ارزیابی آموزش عالی اصفهان به همراه دکتر حبیب اللهی رئیس نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان اصفهان به منظور بررسی شاخص ها و معیارهای مورد نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ها، در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان حضور یافتند.

در این بازدید دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان، گزارش آخرین وضعیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه را به هیأت نظارتی ارائه نمود.

 در ادامه بازرسان با حضور رئیس دانشگاه، از بخشهای مختلف اداری و مالی، آموزشی و آزمایشگاهی، فرهنگی و کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز دیدار کردند و به بررسی رعایت اصول و ضوابط آموزشی ، اداری و مالی پرداختند.

بازرسان همچنین با حضور بر سر کلاس های درس و تماس مستقیم با دانشجویان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت روند اجرایی امور در این دانشگاه قرار گرفتند و نظرات دانشجویان را در خصوص نحوه تدریس اساتید، ارزاق دانشجویی، وام دانشجویی، محیط آموزشی، سرویس ایاب و ذهاب و نحوه پاسخگویی پرسنل به دانشجویان جویا شدند.

همچنین بازرسان ضمن اعلام رضایت از عملکرد دانشگاه و ابراز خرسندی از رعایت شاخص ها و قوانین و مقررات در این دانشگاه بر اهمیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب و بهبود فضای آموزشی تاکید کردند.

بازرسان بعد از دریافت فرمهای تکمیل شده نظارت و ارزیابی  اذعان داشتند، تمامی دانشجویان از رئیس دانشگاه که جوابگوی مستقیم دانشجویان هستند تقدیر و تشکر نمودند .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر