1396/5/7 شنبه بازدید معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی استان ها از دانشگاه پیام نور استان اصفهان دکتر دوگانی معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی استان ها ی دانشگاه پیام نور جهت بازدید از دانشگاه پیام نور استان اصفهان وارد اصفهان شد .

روز شنبه هفتم مرداد ماه 1396 دکتر محمد حسن دوگانی از دانشگاه پیام نور استان اصفهان بازدید نمود. دوگانی پس از دیدار با رئیس، معاون علمی و مدیران دانشگاه پیام نور در محل ستاد  دانشگاه پیام نور استان اصفهان از سایت جدید بهارستان بازدید نمود و پیشرفت این  پروژه عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد. لازم به ذکر است سوله ورزشی چند منظوره ، سوله کارگاهی و ساختمان آموزشی این سایت آموزشی در حال ساخت است .

در ادامه این بازدید دکتر دوگانی به همراه رئیس و معاون علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با نماینده مردم شهرستان شهرضا و فرماندار این شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا دیدار نمود . این دیدار به منظور بررسی مسائل و مشکلات  دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا و تعامل این مرکز دانشگاهی با سایر سازمانها و دانشگاههای شهرستان شهرضا  انجام پذیرفت .

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور به همراه خانم محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی  از سایت جدید مرکز شهرضا نیز بازدید نمود.

دکتر دوگانی در این دیدار اظهار داشت : ما در دانشگاه پیام نور در نظر داریم با ایجاد رشته هایی بین رشته ای و کاربردی به حل مشکلات کشور کمک کنیم و با حرکت به سمت آموزش های ترکیبی دانشگاه پیام نور را به یک دانشگاه قوی بین المللی تبدیل کنیم .

دوگانی در ادامه افزود : در حالی که در دانشگاه های دنیا آموزش های ترکیبی به صورت حضوری و مجازی حرکت می کنند اگر دانشگاه های داخل کشور در این مسیر حرکت نکنند در عرصه رقابت ملی بین المللی عقب خواهند ماند و در آینده در عرصه آموزشی حرفی برای گفتن نخواهند داشت .

دوگانی در ادامه به توسعه مراکز بین الملل در سطح استان های کشور اشاره کرد و گفت استان اصفهان نیز برای ایجاد مراکز بین الملل از پتانسیل خوبی برخوردار است .

دکتر دوگانی در خصوص دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا افزود : با توجه به نزدیکی این مرکز دانشگاهی به مرکز استان، موقعیت مناسبی جهت  توسعه در سطح استان دارد و می تواند جوابگوی نیازهای آموزشی مرکز استان نیز باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به رسالت دانشگاه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت : دانشگاه پیام نور با توجه به رسالت خود می تواند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام های اساسی بردارد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر