1396/9/21 سه‌شنبه برگزاری مراسم جشن به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو مراسم بزرگداشتی در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید .

در این مراسم که با رویکرد پرسش و پاسخ های دانشجوئی و تجلیل از دانشجویان شرکت کننده در طرح اردوی جهادی و با صحنه آرائی متناسب فضای مراسم و با حضور پرشور دانشجویان برگزار گردید حجت الاسلام مهدی امان اللهی از اساتید حوزه در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه حاضر و به ایراد سخنرانی پرداخت .

روحانی طرح اردوی جهادی دانشگاه با تبریک روز دانشجو به دانشجویان و با بیان خاطراتی شیرین و طنز گونه از طرح خدمت رسانی دانشجویان به مناطق کمتر توسعه یافته به جنایات آمریکا ، صهیونیسم و استکبار جهانی در طول تاریخ اشاره کرد.

دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر ضمن خوشامدگوئی به حاضران و تبریک روز دانشجو با اشاره به حادثه تاریخی 16 آذرماه سال1332و  شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه تهران ، از دانشجویان خواست با تمام جدیت به تحصیل تا کسب مدارج علمی بالاتر بپردازند.

ایشان و مدیران و مسئولان اداری، مالی، فرهنگی و دانشجوئی، آموزش و برنامه ریزی در فضائی صمیمی به پرسشها و مطالبات دانشجویان پاسخ دادند.

در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدیه با حضور مسئولان دانشگاه از دانشجویان شرکت کننده در طرح اردوی جهادی بسیج دانشجوئی دانشگاه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر