1397/3/9 چهارشنبه بازدید دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در دو گروه 25 نفره و طی دو نوبت از اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید دکتر کسائی از پزشکان این اداره کل در مورد وظایف سازمانی پزشکی قانونی و خدمات انجام شده در این مرکز توضیحات مفصلی را ارائه نمود و به سوالات دانشجویان در این خصوص پاسخ داد.

در ادامه دانشجویان با حضور در سالن کالبد شکافی و همچنین آزمایشگاههای مجهز این سازمان و توضیحات پزشکان و کارشناسان این اداره با روند کار این اداره کل آشنائی بیشتری پیدا نمودند.

معاینات پزشکی مختلف، تعیین هویت، تعیین اُبوّت، آزمایشهای مربوط به وراثت و DNA، علت فوت متوفی و ... از جمله اقداماتی است که در این اداره کل انجام می پذیرد که دانشجویان در هر مرحله از بازدید با آنان آشنا گردیدند.

این بازدید توسط اداره فرهنگی دانشگاه و با همکاری انجمن علمی حقوق دانشگاه برگزار گردید و دکتر سمیعی از اساتید رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر دانشجویان را در این بازدید همراهی نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر