1396/2/13 چهارشنبه بازدید بازرسان هیات نظارت و ارزیابی دانشگاه اصفهان از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان هیاتی متشکل از دکتر موسوی و مهندس بابا محمدی از اعضای کارگروه نظارت و ارزیابی دانشگاه اصفهان به همراه دکتر حبیب اللهی مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان اصفهان به منظور بررسی شاخص ها و معیارهای مورد نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ها، در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان حضور یافتند.

       در این بازدید  رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، گزارش آخرین وضعیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه را به هیأت نظارتی ارائه نمود.

        دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در ادامه افزود: به زودی شاهد تأسیس و راه اندازی  مرکز  رشد  شهرک علمی و تحقیقاتی، در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان خواهیم بود که شروع فعالیت این مرکز در دانشگاه، چشم انداز مثبت و امیدوار کننده ای را برای شهرستان در بر خواهد داشت.

         در ادامه بازرسان با حضور رئیس دانشگاه، از بخشهای مختلف اداری و مالی، آموزشی و آزمایشگاهی، فرهنگی و کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان دیدار کردند و به بررسی رعایت اصول و ضوابط آموزشی ، اداری و مالی پرداختند.

          بازرسان همچنین با حضور بر سر کلاس های درس و تماس مستقیم با دانشجویان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت روند اجرایی امور در این دانشگاه قرار گرفتند و نظرات دانشجویان را در خصوص نحوه تدریس اساتید، ارزاق دانشجویی، وام دانشجویی، محیط آموزشی، سرویس ایاب و ذهاب و پاسخگویی پرسنل جویا شدند.

          درادامه بازرسان ضمن اعلام رضایت کامل از عملکرد دانشگاه و ابراز خرسندی از رعایت شاخص ها و قوانین و مقررات در این دانشگاه بر اهمیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب و مشاوره به دانشجویان و بهبود فضای آموزشی تاکید کردند.

بازرسان با دریافت فرمهای تکمیل شده نظارت و ارزیابی اذعان داشتند، این نخستین  بار در کلیه بازدیدهایی است که فرمهای ارزیابی به طور دقیق و تکمیل شده تحویل می شود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر