1397/3/6 یکشنبه برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با همکاری انجمن روانشناسی طلوع اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع « شناخت مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد » نمود.

این کارگاه با هدف ارتقا سطح آگاهی و توامند سازی دانشجویان در برابرمصرف مواد و الکل با تدریس آقای وزیری کارشناس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار شد .

وزیری پیشگیری از مصرف مواد در سه سطح اولیه،ارتقاء سطح آگاهی، توانمند سازی دانشجویان در بحث مواد و الکل ، مضرات و باورهای مصرف و در نهایت درباره اینکه مواد چه آسیبی به ما می رساند را ضروری دانست.

کارشناس پیگیری اولیه از اعتیاد اظهار داشت: سطح دوم درباره مواد مصرفی استفاده دانشجویان است که صنعتی و جدید می باشد و تحت عنوان جدید وارد بازار می شود اما همان مواد مخدر قبلی است  که با فرمول جدید و با مضرات بیشتر است و قشر تحصیل کرده ما بیشتر به سمت آن گرایش دارد و به دلیل سهل الوصول بودن وقیمت پایین آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: سطح سوم برای دانشجویانی است که به مواد و الکل دچار شده و تلاش برای بازتوانی آنها است و وارد فاز درمان می شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر