1397/2/4 سه‌شنبه بازدید دکتر باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان از کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر دکتر باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان و هیات همراه با مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و شورای بسیج اساتید دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر سلیمانی رئیس و عضو هیات علمی دانشگاه و مسئول بسیج اساتید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع شورای بسیج اساتید دانشگاه گفت: در حال حاضر 60 نفر از اساتید هیات علمی و مدعو، عضو بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر می باشند و حلقه های صالحین بسیج اساتید به طور منظم با موضوعات مهم روز و حضور اساتید برجسته برگزار می گردد.

در ادامه دکتر باقری با تبریک اعیاد شعبانیه به حاضران به توطئه دشمنان در 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان در صدد هستند نظام اسلامی را ناکارآمد و جوانان کشور را نا امید سازند.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان رویکرد حلقه های صالحین بسیج اساتید را به سمت مباحث علمی، به روز و معضلات و مشکلات اجتماعی عنوان کرد و گفت: 20 عنوان موضوع پیشنهادی با موضوعات خانواده، اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر و ... در سایت سازمان بسیج اساتید بارگزاری شده و قابل بهره برداری برای اساتید محترم می باشد.

وی از چاپ مباحث و نتایج حلقه های صالحین در خبرنامه سازمان خبر داد و خواستار شرکت اساتید بسیجی در جشنواره های ورزشی، کارگاههای آموزشی و ... گردید.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و دکتر باقری و هیات همراه از کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر بازدید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر