1396/1/26 شنبه برگزاری کارگاه « مستند سازی جشنواره حرکت » ویژه انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی «ع» کارگاه « مستند سازی جشنواره حرکت » ویژه انجمن های علمی دانشجویی با حضور اعضای انجمن های علمی دانشجویی و مدیران فرهنگی تعدادی از مراکز و واحدهای پیام نور استان اصفهان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد بهارستان برگزار گردید .

مدرس کارگاه ، خطاب به دانشجویان گفت :  شما دانشجویانی هستید که با حرکت زندگی می کنید ، معیارتان مادی نیست و حتی به خاطر اهدافتان هزینه هم می کنید . هم هزینه مادی و هم غیر مادی . زیرا برای شما نتیجه مهم است و این نتیجه باید به شما برگردد  یعنی بازخورد مثبت را دریافت کنید ، در غیر این صورت متوقف می شوید . شما از شکست نمی ترسید و حتی به استقبال مشکل می روید . چالش پذیرید و از نظر شما چالش یعنی جایی که می شود استعدادیابی کرد . همچنین علاوه بر فعالیت های اجتماعی ، در زندگی شخصی نیز موفق تر هستید و البته این تفاوت ها در شما نه تنها باعث غرور نمی شود بلکه بر خضوع و خشوع شما نیز اضافه می گردد . »

ایشان در ادامه در خصوص نحوه مستند سازی و گزارش نویسی فعالیت های انجمن های علمی در یک فضای رقابتی تحت عنوان جشنواره حرکت  مطالبی را به صورت تئوری و عملی به اعضای انجمن های علمی دانشجویی ارائه کرد .

وی اهداف جشنواره  که شامل رقابت « انجمن فعال ، خلاق و دانشگاه»  و الگوگیری «ایده ، اجرا و تعامل»  می شود را بیان نمود . در این کارگاه اعضا با آیتم های داوری و فرم های جشنواره حرکت نیز آشنا شدند . در پایان نیز نظر سنجی از دانشجویان ، انجام پذیرفت .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر