1397/2/22 شنبه نشست دکتر زمانی رئیس دانشگاه با روسای مرکز و واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان اصفهان رئیس دانشگاه در جمع روسای 43 مرکز و واحد استان اصفهان و مدیران ستادی در محل ستاد استان اصفهان حضور یافت. در این دیدار برخی حاضرین به بیان دیدگاها و نقطه نظرات خود در خصوص وضعیت دانشگاه و راه های رشد و شکوفایی آن و همچنین حل مشکلات پیش رو پرداختند.

در این نشست دکتر محمد رضا زمانی اظهار داشت: با اشراف کامل و اطلاع از وضعیت دانشگاه پیام نور، مدیریت این دانشگاه را پذیرفتم تا شاید بتوانم خدمتی در جهت حل مشکلات و پیشرفت علمی در سیستم دانشگاهی بردارم.

رئیس دانشگاه پیام نور اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث منطقه ای شدن در جهت تمرکز زدایی، کم کردن هزینه ها و صرفه جویی را از اولویتهای دانشگاه در ماههای پیش رو دانست. 

در ادامه دکتر زمانی ضمن تأیید برخی مشکلات و دغدغه های بیان شده از سوی اعضای حاضر در جلسه گفت: پیگیری و حل برخی معضلات و دغدغه های شما در دستور کار است و موارد مطروحه دیگر را نیز به معاونت های مربوطه، در جهت ارائه راهکار و حل مشکل ارجاع خواهم داد.

وی در ادامه صحبتهای خود گفت: از هر طرح و برنامه ای که در جهت درآمدزایی با رعایت شئون دانشگاه و قوانین است استقبال و از آن حمایت می نماییم.

دکتر زمانی  اختصاص بودجه مراکز به خودشان و تصمیم سازی از سوی مسئولین مراکز با رعایت سر فصل بودجه ای را از اولویتهای مالی در سال جاری ذکر کرد.

دکتر زمانی بر هزینه کرد بودجه فرهنگی در ردیف مربوطه و دوری از صرف آن در سایر ردیفها را مورد تآکید قرار داد و گفت: اگر صرف هزینه ها را بر عهده روسای مراکز قرار دهیم خودشان بهتر در جهت هزینه بودجه ها تصمیم سازی خواهند نمود و در جهت صرفه جویی گامهای بهتری برخواهند داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر