1395/12/2 دوشنبه برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت با موضوع آیین نگارش و ویرایش در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان طبق توافق صورت گرفته بین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و فرمانداری این شهر مقرر گردید دوره آموزشی آیین نگارش و ویرایش به مدت24 ساعت در طی 4 روز در این دانشگاه برپا شود.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و استاد آموزشی این دوره در این خصوص اظهار داشت: این دوره های آموزشی با هدف به روز رسانی دانش پرسنل در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به دانشجویان و مراجعین برگزار می شود.
دانشیار دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: آموزش به کارکنان و ارتقای سطح علمی آنها همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور بوده و هست، چرا که یکی از راه های رسیدن به شعار تکریم ارباب رجوع، وجود پرسنلی مجرب و در عین حال دارای دانش مناسب برای انجام امور اجرایی است.

ایرج پور با اشاره به مباحث مطروحه در دوره های آموزشی مذکور گفت: در این دوره ها موضوعاتی نظیر ارتباط و تبادل اطلاعات، ارتباط در نظام مدیریتی و اداری، انواع ارتباطات، اهمیت و نقش مکاتبات اداری، انواع نوشته های اداری و در نهایت آیین نگارش و مکاتبات اداری از سوی اساتید مورد اشاره قرار گرفت.

وی با اشاره به حدیثی از امیر مومنان حضرت علی(ع) بر نقش و جایگاه پراهمیت ارتقای سطح دانش کارکنان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: مولای متقیان حضرت علی(ع) در این باره می فرمایند که "در هر ظرفی که چیزی بگذارند گنجایش آن تنگ می شود، مگر ظرف دانش که هر چند در آن بیفزایند رو به فراخی می رود".

دکتر ایرج پوردر ادامه افزود : همچنین رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در بیانات گران سنگشان نظیر "اگر چه خدمت رسانی کار کم اهمیتی نیست اما در کنار خدمت رسانی، کارهای دقیق پژوهشی لازم است زیرا بدون آن، حتی خدمت رسانی هم ممکن است به درستی انجام نشود. عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها و فعالیتهای حوزه باید مورد توجه قرار گیرد"، بر لزوم توسعه علمی جامعه در ابعاد مختلف تاکید داشته و دارند.

 در دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان ، پرسنل دیگر ادارات و سازمان ها و نهاد ها از قبیل  شهرداری اردستان، کارکنان آتش نشانی، اداره هواشناسی و فرمانداری شهرستان نیز حضور داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر