1397/2/10 دوشنبه برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1397 در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی، دوره های کارشناسی ارشد سال 97 با حضور 1500 داوطلب در روزهای پنجشنبه ششم اردیبهشت و جمعه هفتم اردیبهشت ماه در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این آزمون تعداد 1500 نفر داوطلب در 88 رشته گرایش تحصیلی از اقصی نقاط استان با تعداد 200 نفر داوطلب خواهر و 1300 نفر داوطلب برادر به رقابت پرداختند. این آزمونها در سه نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه با تلاش و فعالیت عوامل برگزار کننده بوقوع پیوست. در اجرای این کنکور سراسری دستگاههایی همچون اداره آتش نشانی ، اورژانس ، نیروی انتظامی ،سازمان اتوبوسرانی ، اداره آب ، اداره برق و فرمانداری شهرستان همکاری و تلاش مستمر در برگزاری هرچه شایسته تر آزمونها اعمال نمودند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر پیرامون برگزاری این کنکور ضمن تقدیر و تشکر از  عوامل اجرایی آزمون و ارگانهایی که در برگزاری آن با این مرکز تعامل و همکاری داشتند اظهار داشت: از آنجایی که پویایی و بالندگی دانشگاه پیام نور در گرو جذب دانشجو و حضور طالبان علم در این دانشگاه است، بسیار خرسندیم که همواره و در هر شرایطی در اجرای کنکورهای مختلف ، مرکز شاهین شهر یکی از شاخص ترین و فعال ترین مراکزی است که با تمام بنیه و توان خود در این مسیر گام برمیدارد.

دکتر سید رامین غفاری افزود: امیدواریم کنکور فعلی نیز موجب جذب تعداد بیشماری از جوانان و علاقمندان به تحصیلات عالیه در دانشگاه پیام نور باشد.

شایان ذکر است مخزن اصلی امتحانات در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر بوده و حوزه امتحانی دانشگاه آزاد شاهین شهر نیز از مرکز شاهین شهر تغذیه و پشتیبانی گردید، که مجموعا در کل این دو حوزه تعداد 3500 نفر در کنکور کارشناسی ارشد شرکت نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر