1396/5/29 یکشنبه نشست رئیس دانشگاه پیام نور واحد مبارکه آقای دکتر احمدپور با اصحاب رسانه نشست خبری رئیس دانشگاه پیام نور واحد مبارکه آقای دکتر احمدپور با اصحاب رسانه در دانشگاه پیام نور واحد مبارکه برگزار گردید.

در این نشست که به منظور آشنایی شهروندان با دانشگاه پیام نور برگزار گردید دکتر احمدپور ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و مهم شمردن رسالت خبرنگاری و همچنین تشکر از حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران را چشم بینا ، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه خواند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد مبارکه ابتدا در خصوص دانشگاه پیام نور واحد مبارکه و تاریخچه ی تاسیس دانشگاه  در شهرستان سخنانی ایراد نموده و دانشگاه پیام نور را دانشگاهی دانشجو محور و کتاب محور نامید که دانشجو در کنار خانواده و همچنین اشتغال با کمترین هزینه ی ممکن به راحتی می تواند به تحصیل پرداخته و مدارج عالی را طی نمائید.وی افزود سیستم آموزشی متمرکز ،آزمون های منظم و استاندارد و منابع آموزشی مناسب موجب شده سطح علمی دانش آموختگان این  دانشگاه نسبت به سایر دانشگاهها در وضعیت بهتری قرار گیرد که این برتری در میزان آزمونهای ورودی مقطع کارشناسی ارشد و آزمونهای وکالت قابل مشاهده است.

دکتر احمدپور با توجه به پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی افزود: علاوه بر دانشجویانی که مجاز به انتخاب رشته ی کنکور سراسری شده اند داوطلبانی که در کنکور ثبت نام نموده اما موفق به شرکت در جلسه ی آزمون نشده اند نیز می توانند رشته های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی ) را در 17رشته ی کارشناسی در دانشگاه پیام نور مبارکه انتخاب نمایند.

همچنین مهندس اسماعیلی مسئول آموزش دانشگاه پیام نور واحد مبارکه در خصوص امکانات دانشگاه ،توضیح در خصوص رشته های تحصیلی ،مزیت های تحصیل در دانشگاه (از قبیل بومی بودن،امکان استفاده الکترونیکی ،امکان انتخاب شهر محل سکونت به عنوان حوزه انتخابی و ...) توضیحات کاملی ارائه نمود.

پس از آن آقای بهرامی مسئول فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مبارکه نیز از ظرفیت بالای دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی،قرآنی و ورزشی  سخن گفته و افزود: دانشگاه پیام نور واحد مبارکه کلاسهای فوق برنامه ی بسیار مفید در قالب کارگاه و همایش با همکاری سازمانها و اداراتی همچون بهزیستی ، فنی و حرفه ای،نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان برگزار می نماید. همچنین بر اساس درخواست انجمن های علمی بازدیدهای مختلفی توسط دانشجویان انجام می شود. وی در خصوص اعطای  وام شهریه نیز مطالبی یاد آور شد.

لازم به ذکر است از دفتر خبری صدا و سیما نیز حضور داشته و گزارشی برای پخش از شبکه استان تهیه نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر