1396/2/19 سه‌شنبه جشن دانش آموختگی هم زمان با بزرگداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور مرکز تیران رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پیام نور مرکز تیران به ظرفیت های مختلف دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: آموزش مهارت، ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت، مرکز نوآوری و کلاس های نیمه حضوری از جمله ظرفیت های این دانشگاه برای دانشجویان است.

دکتر مهدی یوسفی در ادامه افزود: عدم حضور اجباری در کلاس ها برای کارمندان فرصتی است تا از این مجموعه آموزشی استفاده نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به ضرورت فراگیری مهارت توسط دانشجویان و جوانان، بیان داشت: مهارت آموزی در کنار فراگیری علوم متفاوت به ایجاد شغل  برای جوامع می انجامد زیرا علم و مهارت در کنار همدیگر فرصت شغلی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهارت های اجتماعی را نیز دانشجویان در دانشگاه ها باید فرا گیرند، افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور مهارت های اجتماعی را در فعالیت های کلاس و سر فصل های برنامه های فرهنگی می آموزند.

یوسفی بر فراگیری اخلاق در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: دانشجویان علاوه بر فراگیری علوم در رشته های مختلف نیازمند فراگیری اخلاق اسلامی و دینی هستند تا اینکه رفتارهای اجتماعی آنان مبتنی بر اصول اسلامی و اخلاقی باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه کسب درآمد و اشتغال دانشجویان به واسطه فعالیت های علمی، مورد توجه است، اظهار داشت: فعالیت های دانش بنیان از اهمیت خاصی در این حوزه برخوردارند و دانشگاه پیام نور این فرصت را در مراکز آموزشی خود ایجاد کرده است.

حمید دهقان زاده، رئیس دانشگاه پیام نور تیران در این جشن گفت: نزدیک به ۲ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تیران مشغول به تحصیل هستند و طی ۱۰ سال گذشته ۳ هزار دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده و نیمی از آن ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد ادامه تحصیل داده اند.

وی افزود: ۵۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز تیران وجود دارد که بخش عمده ای از این رشته ها فنی و مهندسی است.

دهقان زاده توجه به نیازهای فرهنگی دانشجویان را از برنامه های این دانشگاه اعلام کرد و گفت: دانشجویان در دانشگاه پیام نور از طریق دفتر کار آفرینی و ارتباط دانشگاه و صنعت قادر به برقراری ارتباط با صنعت برای اشتغال را دارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر