1396/1/15 سه‌شنبه گردهم آیی کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در پایان سال 95 چهارشنبه 25 اسفند 95 همزمان با روز گرامیداشت شاعره بلند آوازه ایرانی پروین اعتصامی و در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد به دعوت دکتر سید سعید آیت رئیس دانشگاه گرد هم آمدند تا ضمن گرامیداشت این ایام خجسته مروری داشته باشند بر عملکرد مرکز نجف آباد در سال 95 .

     در ابتدای جلسه دکتر آیت رئیس مرکز نجف آباد ضمن تبریک و گرامیداشت ایام مبارک حضرت زهرا ( س ) را سمبل خوبی و مهربانی نامید و پشت سر گذاشتن یک سال موفق را تبریک گفته، ادامه داد: با تلاش کلیه همکاران دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد، این مرکز یکی از بهترین مراکز پیام نور کشور گردیده و توانسته در عرصه های مختلف موفق باشد. خیلی توانایی ها در مجموعه مرکز وجود دارد که وقتی فرصت آن فرا رسد شکوفا می شود و ان شاء الله بتوان فضایی فراهم کرد تا آن توانایی ها شکوفا گردد. در این دو سال و اندی که از مسئولیت بنده در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد می گذرد سعی بر این بوده است که در راستای ارتقاء و رشد مجموعه حرکت کنیم و توان پژوهشی آموزشی مرکز را که مخاطبین آن دانشجویان هستند رشد بدهیم.

     رئیس دانشگاه پیام نرر مرکز نجف آباد در ادامه مهمترین اتفاقی که در مرکز نجف آباد افتاده است را ارتقاء نیروی انسانی برشمرده و گفت: تعداد کارگاه های آموزشی که در این مدت برای نیروی انسانی مرکز برنامه ریزی شده کم نظیر است.

     دکتر آیت در ادامه ضمن اشاره به برگزاری دومین همایش ملی در مرکز نجف آباد و همچنین افتخار این مرکز به عنوان  تنها مجری هوش مصنوعی در کشور گفت : اینها توانایی های خوبی است در مرکز و ان شاءالله که بتوانیم با همین قوت این توانایی ها را ادامه بدهیم  و روز به روز به جایگاه اصلی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد برسیم .

در پایان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد ضمن تاکید بر هر چه بهتر انجام وظیفه کردن گفت: امام رضا(ع) می فرماید: از بهترین عبادات اندیشه کردن در انجام وظیفه است.  یعنی ما در هر جا فکر کنیم به چه نحوی می توانیم کارمان را بهتر انجام دهیم. در دین ما به اینکه ما اندیشه خیر داشته باشیم پاداش داده می شود.

در ادامه جلسه دکتر قانونی عضو هیات علمی گروه ادبیات مرکز نجف آباد ضمن ارائه تاریخچه ای از زندگی پروین اعتصامی اشعاری از این شاعره بلند آوازه ایرانی قرائت کرد.

     پس از دکتر قانونی ، آقای نظری از شعرای نجف آباد اشعاری را در وصف حضرت زهرا(س) ارائه داده و سپس آقای حسینی از کارشناسان مرکز نجف آباد در مورد حسابداری تعهدی برای حضار در جلسه توضیحاتی را ارائه نمود.

      در پایان برنامه از آقایان رسول ایزدی، قربانعلی یوسفی و خانم صدیقه کبیری که در سال 95 پس از سی سال خدمت صادقانه به درجه بازنشستگی نائل گردیده بودند تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر