1397/2/18 سه‌شنبه برگزاری جشن نیمه شعبان و آیین گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز وزوان همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه بویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ، قائم آل محمد (ص) و به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ استاد ،مراسم جشنی با حضور پرشور اساتید ، شهردار ، اعضای شورای شهر اسلامی، کارکنان و دانشجویان با سخنرانی دکتر یوسفوند در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و روز استاد ، تقارن این دو مناسبت را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امید است تعلیم و تعلمی که ما در آن نقش داریم موجب رضایت و خشنودی امام زمان (عج) قرار بگیرد و یاد و خاطره امام راحل و شهدا بالاخص شهید مطهری و روز استاد را گرامی می‌داریم.

دکتر یوسفوند در ادامه افزود: امروز روز قدردانی از ایثار و تلاش اساتید است که در سالهای متمادی در این دانشگاه زحمت کشیدند تا دانشگاه بتواند در تمام عرصه‌ها پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

وی ادامه داد: رکن اصلی و اساسی دانشگاه تعلیم و تعلم است که با حضور و فعالیت تک‌تک اعضاء هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان این مهم تجلی پیدا می‌کند بنابراین تلاش تمام دانشگاهیان برای رسیدن به این امر مهم ضروری است.

لازم به ذکر است اجرای موسیقی زنده، مداحی ذاکر اهل بیت توسط آقای افضل ، قرائت شعر در وصف مقام استاد و اجرای گروه سرود دبستان فاطمیه از دیگر برنامه های این مراسم بودند.

در پایان این مراسم از اساتید نمونه، ارتقا مرتبه علمی یافته و منتخبین ایثارگر و آموزشی با اهدای لوح ، تقدیر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر