1395/12/3 سه‌شنبه قهرمانی تیم والیبال دختران دانشگاه پیام نور استان اصفهان در رقابتهای والیبال اولین جشنواره فرهنگی - ورزشی ( ورزش، نشاط و تندرستی ) دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور تیم والیبال دختران دانشگاه پیام نور استان اصفهان در رقابتهای والیبال اولین جشنواره فرهنگی - ورزشی (ورزش، نشاط و تندرستی) دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور که از تاریخ 24 لغایت 29 بهمن ماه 1395به میزبانی استان مازندران برگزار شد مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی، این دوره از رقابتها با شرکت 16 تیم از استانهای مختلف برگزار شد و تیم دانشگاه پیام نور استان اصفهان در گروه B  این مسابقات با تیم های گلستان، لرستان، مرکزی هم گروه شد و با شکست این تیمها به مرحله یک هشتم راه یافت و در این مرحله حریف قدرتمند خود استان همدان را شکست داد و در مرحله یک چهارم با شکست تیم فارس راهی فینال مسابقات شد. در مرحله فینال این دوره از مسابقات نیز با پشت سر گذاشتن تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.

تیم های خراسان رضوی و فارس عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است هدایت و مربی گری تیم استان اصفهان در این رقابتها را خانم ها زهره کرباس بافی، فرزانه عابدی و هاجر ربیعی  به عهده داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر