1396/6/8 چهارشنبه اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد به اردوی جهادی کاروان اردوی جهادی دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد متشکل از دو گروه خواهران و برادران در قالب 22 نفر با بدرقه رئیس دانشگاه دکتر علی زمانی و مسئولین سپاه شهرستان و بسیج دانشجویی به روستا های محروم شهرستان الیگودرز اعزام شدند.

 در این اردوی جهادی که در منطقه  الیگودرز برگزار می‌شود، دانشجویان جهادی خدمات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی و... به ساکنان محروم این مناطق ارائه می‌دهند، گفتنی است، قبل از اعزام دانشجویان جلسه توجیهی برگزار و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین برگزاری اردو اظهار داشت: در اردوی جهادی، شرکت‌ کنندگان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی آشنا می شوند و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه ، خود را ساخته و رضوان الهی را کسب می کنند.

دکتر زمانی افزود : تلاش برای محرومیت‌ زدایی، ترویج سبک زندگی اسلامی و استفاده از تمام پتانسیل مردم روستاهای محروم در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی از مهم‌ترین اهداف اعزام گروه‌های جهادی است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر