1397/1/21 سه‌شنبه برگزاری کارگاه آموزشی اهمیت نماز و نقش آن در کاهش آسیبهای اجتماعی در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد کارگاه آموزشی اهمیت نماز و نقش آن در کاهش آسیبهای اجتماعی بیستم فروردین ماه در قالب کلاسهای حلقه صالحین و با حضور دانشجویان و به همت کانون قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد برگزار شد.

این کارگاه آموزشی به مدت چهار ساعت توسط امام جماعت مرکز (حجت الاسلام معینی) با محوریت نقش نماز و عبادات در کاهش آسیبهای اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام معینی طی سخنانی در این کارگاه آموزشی با اشاره به اهمیت نماز تصریح کرد: نماز باعث می‌شود که انسان از سایر گناهان دور شود و این واقعیت را در جامعه می‌بینیم که افرادی که نماز می‌خوانند خیلی از اوصاف شایسته دیگر را نیز به همراه دارند.

وی افزود: نماز در بحث اخلاق بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد و اگر افراد جامعه  و مخصوصا دانشجویان نمازی را که می‌خوانند خوب درک کنند و بر پایه فکر صحیح باشد، این نماز در تمام مراحل و ابعاد زندگی افراد تأثیرگذار است و به سلامت اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک خواهد کرد.

امام جماعت دانشگاه در ادامه اظهار داشت: نماز مانند معجونی است که سعادت افراد یک جامعه و سلامت جامعه را تضمین می نماید از این رو باید به این فریضه الهی توجه ویژه ای داشته باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر