1396/9/28 سه‌شنبه برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد زاینده رود دانشگاه پیام نور زاینده رود، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، جلسه پرسش و پاسخی با حضور رئیس دانشگاه و دانشجویان دانشگاه برگزار نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد زاینده رود ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان و تشریح حوادث 16 آذر سال 1332 این روز را روز استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی عنوان نمود و اظهار داشت: دانشجویان در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، دینی و ورزشی با حضور فعال و گسترده خود از گذشته تا به امروز نقش بسزایی را در ارتقاء و پیشرفت کشورمان ایفا کرده‌اند.

دکتر نوروزی افزود: دانشجویان ما کسانی هستند که در دوران رژیم ستمشاهی پهلوی، ضمن تلاش در راه کسب علم و دانش، با نثار خون خود در مقابل ظلم و استکبار رژیم پهلوی ایستادند که نمونه بارز آن را می‌توان به شهادت سه شهید دانشجو در 16 آذر ماه سال 1332 و دیگر شهدای انقلاب و همچنین شهدای دانشجوی هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در دوره کنونی اشاره نمود.

وی افزود : هم اکنون نیز دانشجویان عزیز و این آینده‌سازان کشور اسلامی، بایستی جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار دهند و تلاش کنند به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، دست پیدا کنند.

در ادامه مراسم دانشجویان به بیان سؤالات خود در مورد مسائل و مشکلات دانشگاه پرداختند که توسط رئیس دانشگاه ، به همه سؤالات پاسخ داده شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر