1396/11/21 شنبه بیانیه دانشگاه پیام نور استان اصفهان به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعضای اداری، علمی و کلیه همکاران و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان بنا بر وظیفه دینی و میهنی خود، ضمن شرکت پر شور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از کلیه هم استانی های گرانقدر دعوت می نماید تا در این مراسم عظیم شرکت نمایند و بار دیگر امید یاوه گویان عالم را نا امید سازند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

وَالْفَجْرِ * وَلَیَالٍ عَشْرٍ * وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ * وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

 

"امسال به دلیل یاوه گویی های برخی از دولتمردان امریکا و غیر امریکا، مردم احساس می کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد." مقام معظم رهبری

"دشمن در ماه های گذشته با محاسبات غلط و تفکراتی که داشت توطئه هایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران طراحی کرده بود البته هر آنچه قدرت‌های استکباری تاکنون علیه ملت ایران طراحی کرده اند همواره با شکست مواجه بوده است و مردم با حضور هوشمندانه پاسخ قاطع و محکمی به آنان داده‌اند و امسال نیز بواسطه اقداماتی که داشته اند بایستی مصمم تر از سالهای گذشته، حمایت قاطع خود را از فرهنگ ملی و دینی و اهداف بلند انقلابی و ملی شان نشان دهند". حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور

    یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه همبستگی و ایثار مردم سرافراز ایران است. در 22 بهمن 1357، ملت ایران با رهبری داهیانۀ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه‌ای مکتب انسان ساز اسلام طومار رژیم استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف پزشکی، درمانی، فناوری نانو، هوا فضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های نظامی و ... مرزهای دانش را در نوردیدند و همه اینها، گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

    حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وحدت ملی ما است. با توجه به آنچه که در منطقه اتفاق افتاد امروز ما به این حضور نیاز بیشتری داریم. حضور در این مراسم در واقع ریشه‌کن کردن محور تروریسم در قالب داعش و انسجام ملی ما را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد. ملت ایران خود می‌دانند که در چنین روزی چگونه وحدت خود را به نمایش بگذارند و به نوعی به اندیشه کسانی که به اعتراضات مردم دل می‌بازند و می‌خواهند از این طریق برای خصومت‌هایشان راهی پیدا کنند، خط می‌زنند. حضور ملت ایران می‌تواند آنان را ناامید کند.

     امسال در شرایطی ٣9 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است. اعضای اداری، علمی و کلیه همکاران و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان بنا بر وظیفه دینی  و میهنی خود، ضمن شرکت پر شور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از کلیه هم استانی های گرانقدر دعوت می نماید تا در این مراسم عظیم شرکت نمایند و بار دیگر امید یاوه گویان عالم را نا امید سازند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر