1397/3/20 یکشنبه حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در کنار اقشار مختلف مردمی از مسیر تعیین شده از میدان امام خمینی ( ره ) به سمت میعادگاه نماز جمعه در شهرستان اردستان در حرکت بودند و صفوفی از مردان و زنان روزه‌داری را تشکیل دادند که با شعارهایی از جمله « مرگ بر اسراییل »، « مرگ بر آمریکا » و ... انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد کشیدند.

در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌ (روز جهانی قدس)، روز رساترین فریاد علیه موجودیت نامشروع، اشغالگر، کودک کش و متجاوز صهیونیست‌ها و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران اسلامی بود.

مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی شهرستان اردستان، با پشت‌ سر گذاشتن و درک ایام و لیالی پربرکت قدر، یکصدا شعار دفاع از فلسطین، اسلام و مظلومین را سر دادند و با حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان، غـریـو آزادی قدس شریف و فلسطین از یورش وحشیانۀ دژخیمان پلید را بار دیگر سر داده و خشم مقدس، نفرت و انزجار و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را فریاد زدند.

روزه داران با شعارهایی چون « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »، « مرگ بر آل سعود »، « الله اکبر» و « هیهات من الذله » مسیر راهپیمایی را طی نمودند

در پلاکاردهایی که در دست مردم بود جملاتی نظیر « من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم »، « ایستاده‌ام تا محو اسرائیل » و « با ولایت تا شهادت » به چشم می خورد.

حضور نوجوانان و جوانان که به صورت دسته‌جمعی یا با خانواده‌های خود در این راهپیمایی حضور داشتند قابل توجه بود.

در پایان این راهپیمایی باشکوه حجت الاسلام و المسلمین حاج سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود اظهار داشت: فلسطینیان مردمان مظلومی هستند که با زور توسط رژیم غاصب صهیونیستی از منازل خود رانده شده اند.

ایشان با اشاره به عظمت و قداست مسجد الاقصی برای کلیه مسلمانان بیان داشت: متاسفانه این رژیم جعلی با قرار دادن سفارت خود در بیت المقدس، موجبات ناراحتی و برانگیختن خشم مسلمانان جهان را فراهم نموده است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این غده سرطانی در محل قلب تپنده مسلمانان قرار دارد و مهمترین وظیفه مسلمانان ایستادگی در برابر رژیم منحوس اسرائیل تا زمان نابودی کامل آن می باشد.

این مراسم با به آتش کشیدن پرچم آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب و پس از آن برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه و با حضور حداکثری مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دهشیری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اردستان به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر