1397/5/23 سه‌شنبه برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون بررسی وضعیت بانوان و ارتقاء سطح اجتماعی آنان در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان جلسه هم اندیشی پیرامون بررسی وضعیت بانوان و ارتقاء سطح اجتماعی ایشان با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان، معاون شبکه بهداشت و درمان، مسئول امور بانوان شهرستان اردستان و تنی چند از مسئولین ذیربط در اتاق کنفرانس این دانشگاه برگزار گردید.

هدف از برگزاری این جلسه که فرماندار اردستان مسئولیت کمیته بررسی وضعیت بانوان شهرستان را به دانشگاه پیام نور واگذار کرده، تقویت نهاد خانواده، بررسی جایگاه زنان در عرصه‌های اجتماعی بود.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور افراد شرکت کننده در این جلسه بیان داشت: یکی از مهم ترین شاخص‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی هر جامعه‌، توجه به ظرفیت تمام سرمایه‌های آن جامعه است که در این خصوص بانوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی می باشند؛ چراکه می‌توان بانوان را ستون خانواده و جامعه شمرد.

وی گفت: امور بانوان و خانواده، با هدف تعمیق ارزش‌ها و باورهای دینی و ترغیب جهت حفظ و تحکیم نهاد خانواده، می بایست به صورت جدی و دقیق برنامه‌ریزی شود.

در این نشست مسئول امور بانوان شهرستان نیز  اظهار داشت: ایجاد انگیزه، تأکید بر توانمندی‌های فردی، تشویق بانوان در مشارکت‌های اجتماعی و ساماندهی فعالیت‌های آنان در اولویت این نهاد قرار دارد که برای رسیدن به این اهداف بزرگ؛ برنامه‌ریزی و انسجام نیروها و فعالیت‌ها شرط موفقیت است و امور بانوان و خانواده برای بهبود مواردی مانند تحکیم بنیان خانواده، رشد آموزش و پژوهش، کارآفرینی  و ورزش بانوان تلاش می‌کند تا احساس نشاط را در زندگی بانوان ایجاد کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر