1396/11/18 چهارشنبه برگزاری مراسم نورانی انس با قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی محل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام امیری معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، امام جمعه محترم شهر کوهپایه ، روحانیون شهر کوهپایه و مسئولین ادارات و نهادها ، دانشجویان و حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم شهر کوهپایه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه محترم کوهپایه سخنران مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، یکی از  دستاوردهای انقلاب اسلامی را رونق معنویت قرآن در بین اسلام و جامعه اسلامی دانست.

ایشان در ادامه سخنان خود به بیان فضائل و خصوصیات قرآن کریم پرداخته و اظهار داشت: آموزش درک و مفاهیم قرآنی و بکارگیری آن در تمام مراحل زندگی بر همگان لازم و ضروریست.

در این محفل قرآنی اجرای تلاوت زیبای قاری نوجوان کشور آقای مهدی شیروی و گروه همخوانی و تواشیح سابقون و حضور حافظین کل قرآن کریم و مسابقات قرآنی برای حاضرین اجرا گردید.

همچنین در پایان برنامه از برندگان مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ و مفاهیم قرآنی تقدیر به عمل آمد.

این محفل قرآنی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی و اداره تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی شهر کوهپایه برگزار گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر