1396/10/2 شنبه بازدید معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان دکتر محمدرضا جلالی معاون دانشگاه پیام نور استان اصفهان جهت بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و دیدار با فرماندار این شهرستان در دانشگاه پیام نور این شهر حاضر شدند.

ایشان در  ابتدا با پرسنل حوزه های مختلف دانشگاه دیدار و ضمن عرض خدا قوت، از زحمات کارکنان مرکز اردستان تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: توجه به نیروی انسانی ، اجرای دقیق وظایف دانشگاه، بهبود و کیفیت عملکرد، توجه به امور رفاهی، سلامت و تسهیلات کارکنان را جزء اولویت های دانشگاه عنوان کرد.

وی آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی، نظارت و برنامه ریزی در خصوص منابع و مصارف اعتبارات دانشگاه، استفاده بهینه از زمان و شرایط در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف دانشگاه را جز مهمترین اقدامات و انتظارات این معاونت برشمرد.

در ادامه مدیران بخش های مختلف، ضمن معرفی و بیان شرح وظایف، اهم مشکلات و چالش های موجود در حوزه مدیریت خود را بیان کردند.

 در پایان این بازدید دکتر جلالی با همراهی دکتر ایرج پور رئیس مرکز اردستان جهت دیدار با آقای مهندس غیور عازم فرمانداری شدند و مدت یک ساعت با فرماندار محترم دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار اردستان در این دیدار صمیمی و دوستانه از عملکرد دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ابراز خرسندی و رضایت نمود و اظهار داشت: این دانشگاه تعامل بسیار سازنده و تأثیر گزاری با کلیه ادارات سطح شهرستان دارد.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، دانشگاه پیام نور مرکز اردستان را یکی از بهترین مراکز، در بین 43 مرکز و واحد دانشگاهی استان دانست.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر