1396/11/17 سه‌شنبه برگزاری مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و با حضور مسوولین، نهادها، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهر کوهپایه در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه برگزار گردید.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهر کوهپایه یکی از سخنرانان این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، تقارن ایام عزای بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) با بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نه تنها از عظمت این روزها نمی کاهد بلکه تاکید آشکاری است که این انقلاب از تعالیم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت سرچشمه می گیرد.

همچنین آقای ثالثی بخشدار کوهیایه یکی دیگر از سخنرانان مراسم بیان داشت:

هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار باشد.

وی افزود: بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان ، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، اهداف بلندی است که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، تجلی یافته است.

در پایان مراسم زنگ انقلاب از پیر غلام اهل بیت و پدر شهید و خاطره گوی انقلاب در مراسم و همچنین از گروه سرود فجر انقلاب دبستان شهید محمد عبایی گروه تشریفات پرچم مقدس جمهموری اسلامی ایران از طرف امور فرهنگی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر