1396/2/26 سه‌شنبه برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «حضور در انتخابات آری یا خیر؟» در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان کرسی آزاد اندیشی با موضوع «حضور در انتخابات آری یا خیر؟» و با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب نجار کارشناس برگزاری کرسی و حجت الاسلام و المسلمین جناب معتمدی ، امام جماعت واحد ، کارکنان ، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان برگزار گردید .

این کرسی با حضور دو گروه مدافع و منتقد موضوع ، رابطین گروه ها و طرفداران هر گروه برگزار گردید که به بیان نظرات خودپیرامون سؤالاتی مثل انگیزه حضور یا عدم حضور ، رأی سفید یا هدفمند ،  تأثیر رأی من در حفظ یا تغییر وضع موجود،  پرداختند و مخاطبان طرفدار هر گروه نیز در این رابطه صحبت هایی را ارائه دادند .

حجت الاسلام و المسلمین نجار در جمع بندی موضوع گفت : «  در انتخاب ، اصول و ملاک هایی وجود دارد که یک سری عقلانی ست و یک سری دینی . باید بدانیم و  مشخص کنیم مؤلفه های انتخاب ما چیست ؟ باید به کاندیدایی رأی داد که وعده های حقیقی داشته باشد . کاندیدایی که بتواند با همه مؤسسات و نهادهای رسمی کشور و همه  افراد جامعه هم همکاری نماید و هم تعامل خوب داشته باشد . باید به همه افراد بر اساس اولویت هایشان خدمات ارائه دهد ، کسی را باید انتخاب کرد که خدا ترس باشد و از عینک دین ، مسائل را ببیند  چرا که دین تمام ابعادی که برای انسان لحاظ می شود را داراست .»

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر