1396/12/20 یکشنبه برگزاری مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در دانشگاه پیام نور مرکز نطنز مراسم بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم فرخنده میلاد دخت نبی اکرم ، اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر و مراسم روز درختکاری در دانشگاه پیام نورمرکز نطنز برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور امام جمعه ، فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر اسلامی شهرستان نطنز و رئیس نیروی انتظامی و دیگر مسولین  شهرستان با همراهی رئیس و پرسنل اداری و علمی مرکز برگزار شد و 400 اصله نهال گل محمدی غرس گردید.

این مرکز بابرپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مدعوین و مهمانان ،میلاد فرخنده و با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر را با حضور کارکنان خانم مرکز در کنار مسولین محترم شهرستان و مرکز در این روز برگزار و این روز را تکریم و تجلیل نمود.

حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم شهرستان در خصوص این روز و شخصیت والا و مقام حضرت فاطمه زهرا (س) و الگو قرار دادن سیره و سنت این حضرت در زندگی به ایراد سخنرانی پرداخت .

وی در خصوص روز درختکاری با استناد به سوره الرحمن که این عمل چقدر پسندیه و نیکو می باشد سخنرانی خود را ادامه داد.

در پایان مراسم با کاشت نهال های گل محمدی در باغستان گل محمدی مرکز ، نماز ظهر و عصر به امامت امام جماعت مرکز حجت الاسلام موسوی برگزار و کلیه مدعوین و حاظرین در این مراسم بر سفره اطعام حضرت زهرا مهمان و پذیرایی شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر