1396/7/12 چهارشنبه دیدار رئیس، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با خانواده شهدا دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به اتفاق تعدادی از کارکنان و دانشجویان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهید رضا نقیان با برادر و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎.

دکتر یوسفوند در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

یوسفوند افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

ناصر نقیان برادر شهید نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداخت و اظهار داشت: شهید رضا نقیان در سال 61 در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

در پایان این مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر از طرف دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به پاس قدردانی به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر