1396/12/13 یکشنبه بازدید مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی امام صادق «ع» از پایگاه بسیج دانشجویی شهید دیالمه دانشگاه پیام نور واحد بهارستان آقای موسوی مسئول محترم ناحیه بسیج دانشجویی امام صادق « ع» و هیأت همراه با حضور دکتر سقائی رئیس دانشگاه پیام نور واحد بهارستان ، حجت الاسلام و المسلمین صانعی امام جماعت ، فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی آقای باباعلیان، مسئول فرهنگی و دانشجویان عضو شورای بسیج دانشجویی واحد ، از پایگاه شهید دیالمه دانشگاه بازدید نمودند.

بازدید کنندگان از روند انجام امور از قبیل جذب ، دریافت مدارک ، تشکیل پرونده ، اجرای برنامه های فرهنگی و ... بازدید کردند.

موسوی در این بازدید طی جلسه ای با رئیس دانشگاه و فرمانده پایگاه گفت : «با همراهی و روحیه همکاری رئیس ، امام جماعت و کارکنان این دانشگاه پیشرفت امور خوب است و این همراهی یک نعمت است که باید از ظرفیت آن برای کار بهتر استفاده نمود . به فرموده حضرت آقا « مدظله العالی» بهترین مرگ بر آمریکا کار کردن برای مردم است . شبهاتی هم در جامعه می بینیم که برای رفع آن باید با اجرای برنامه های فرهنگی در سطح دانشگاه و از طریق فضای مجازی اقدام نماییم و باید تفکر بسیجی و انقلابی را اشاعه داد . »

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر