1396/7/10 دوشنبه دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد میزبان خیل عظیم تشییع کنندگان قدرشناس شهید مدافع حرم محسن حججی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد میزبانی گروههای امدادی ، کادر پزشکی و خبرنگاران حاضر در مراسم تششیع پیکر پاک شهید مدافع حرم شهید محسن حججی را بر عهده داشت، در این مراسم خیل عظیمی از مردم قدرشناس سراسر کشور حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پس از قریب 60 روز چشم انتظاری پنج شنبه ششم مهر ماه پیکر پاک شهید مدافع حرم محسن حججی در آستانه تاسوعای حسینی بر دستان مردم شهید پرور زادگاهش نجف آباد تشییع و به خاک سپرده شد. کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد همچون سایر آحاد مردم و به دلیل اینکه دانشگاه پیام نور در مرکزیت مسیر تشییع قرار داشت حضوری چشم گیر و مثال زدنی در این مراسم داشتند. موکب های عزاداری دانشجویان در دو گروه خواهر و برادر پذیرای تشییع کنندگان شهید حججی بودند و با شربت کام آنها را شیرین می کردند و پوسترهای تهیه شده از شهید را در بین مردم توزیع می نمودند.

     با همکاری و هماهنگی دکتر سید سعید آیت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد گروه امداد هلال احمر با کادر پزشک و پرستار، خبرنگاران صدا و سیمای مرکز اصفهان، گروه های انتظامی و امنیتی نیز در دانشگاه مستقر شده و به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع هماهنگی های لازم را از محل دانشگاه به عمل می آوردند.

     از اوایل هفته دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد با حضور در جلسه فرمانداری پذیرای مرکزیت مراسم گردیده بود و محل های مناسب را برای برگزار کنندگان مراسم در اختیار ارگانهای مربوطه قرار داده بود و دانشجویان مشتاقانه پی گیر موکب های عزاداری و اقلام فرهنگی این مراسم با شکوه بودند.

     دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دکتر سید سعید آیت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد نیز در اولین ساعات روز پنج شنبه در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد حضور پیدا کردند و از نزدیک شاهد فعالیت کارکنان و دانشجویان مرکز نجف آباد و سایر ارگانهای مستقر در این مرکز بودند و از زحمات آنها تشکر و قدردانی کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر