1397/3/27 یکشنبه برگزاری جلسه حلقه صالحین بسیج دانشجویی شهید چمران با موضوع «طلایه داران معروف و نهی از منکر » در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان جلسه حلقه صالحین با عنوان « طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر » با حضور دکتر یوسفوند و دانشجویان بسیجی شهید چمران در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان ضمن خیرمقدم به حاضران و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان  در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که در دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد و ما موظف هستیم این واجب الهی را به نحو احسن انجام دهیم .

دکتر یوسفوند با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر احترام به شخصیت فرد مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باید با نرم‌خویی، محبت و احترام به شخصیت فرد همراه باشد.

وی افزود: همه ما در مقابل امر به معروف و نهی از منکر وظیفه داشته و باید نسبت به انجام این فریضه، با تذکر لسانی همت گمارده و بدون مجادله و مباحثه در مورد منکرات تذکر دهیم؛ قدرت زبان در ترویج و تبیین معروفات نقش بسزایی دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر