1397/2/5 چهارشنبه بازدید رئیس، اعضای هیات علمی و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از مجموعه کشت و صنعت فجر اصفهان در راستای تقویت مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان که فرایند طولانی و مسیر پرفراز و نشیبی طی شد تا امروز این دانشگاه شاهد افتتاح آن باشد و به منظور تعامل، همکاری و تبادل اطلاعات در بخش کشاورزی، رئیس، اعضای هیات علمی و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان واقع در چهارمیل و همچنین گلخانه ها و اراضی کشاورزی که تحت مدیریت این شرکت می باشد بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید، جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت مذکور و مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار گردید که ایجاد یک رابطه همکاری و تعامل مستمر در حوزه کشاورزی، تبادل اطلاعات و انجام تحقیقات علمی بین دانشگاه به عنوان قطب علمی و شرکت  کشت و صنعت فجر اصفهان به عنوان قطب کشاورزی و صنعتی شهرستان مهمترین محور این نشست بود.

در این نشست رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مجموعه فعال، دارای فناوری و تجهیزات لازم و مدرن در زمینه کشاورزی و صنعت اظهار داشت: مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان که زیر نظر شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان فعالیت می نماید با پیگیری های مجدانه و مستمر مسئولین استانی، شهرستانی  و مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در اسفند ماه سال 1396 افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در ادامه افزود: بر آن هستیم تا ضمن حضور در مجموعه های فعال و ارزشمندی چون شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان، از نظرها، ایده ها و راه کارهای این مراکز پیشرو و با تجربه در عرصه صنعت و کشاورزی در برنامه های پیش روی مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان استفاده نماییم .

در پایان دکتر ایرج پور از مهندس صادقی مدیر عامل این شرکت دعوت نمود تا با حضور در دانشگاه پیام نور ضمن بازدید از مرکز رشد و خلاقیت و آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت این مرکز، تفاهم نامه ای در خصوص همکاری و تعامل متقابل بین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و شرکت کشت و صنعت منعقد شود.

مهندس صادقی نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به مجموعه دانشگاه پیام نور توضیحاتی را در خصوص راه اندازی، محور فعالیت شرکت و ... ارائه نمود و ضمن استقبال از ایجاد رابطه همکاری و تعامل بین دانشگاه و شرکت فجر قول مساعد دادند که در در روزهای پیش رو از دانشگاه پیام نور و مرکز رشد و خلاقیت واقع در این دانشگاه دیدار نمایند.

در پایان تمامی حضار از بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان بازدید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر