1397/3/13 یکشنبه اولین جلسه هم اندیشی فعالان اجتماعی شهرستان لنجان با مسئولان شهرستان در مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر اولین جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان لنجان و شاغل در صنایع، با مدیران دستگاههای اجرائی و مسئولان ارشد شهرستان در مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر سلیمانی با نمایش اسلایدهائی از پیشرفت کار بر روی پرده نمایش به ایراد سخنرانی در جمع نخبگان و مسئولان شهرستان پرداخت. عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور زرین شهر گفت : مراکز رشد، ابزار رشد اقتصادی و حمایت از کارآفرینان تحصیل کرده می باشند که خلاقیت و دستاوردهای علمی را به محصولات قابل ارائه به بازار تبدیل کرده و کارآفرینی را توسعه می دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر شکل گیری مراکز رشد را با ایجاد شهرک های علمی و تحقیقاتی در مراکز استانها را در سال 1371 یادآور شد و با اشاره به حمایت از کارآفرینان تحصیل کرده و صاحب فکر و ایده در مراکز رشد گفت: این مرکز رشد با نام "مرکز رشد دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و شهرداری زرین شهر" نامگذاری شده و هدف اصلی آن حفظ و توسعه سرمایه های انسانی شهرستان می باشد.

استاد دانشگاه پیام نور با اشاره به 7 مرکز خلاقیت از جمله مرکز خلاقیت ستاد دانشگاه استان و 11 مرکز رشد در استان اصفهان در پایان با استمداد از تمامی مسئولان دستگاههای اجرائی شهرستان جهت حمایت همه جانبه از تنها مرکز رشد و خلاقیت شهرستان اظهار امیدواری کرد با حضور نخبگان شهر و شهرستان در صنایع و ادارات، در این مرکز رشد گامهای مثبتی در زمینه کار آفرینی برداشته شود.

در این جلسه مقرر گردید کمیته ای از اعضای حاضر تشکیل و 13 تیر ماه اولین برنامه رسمی مرکز رشد با حضور تمامی فعالان اجتماعی شهرستان و روسای ادارات مربوطه برگزار گردیده و هسته های علمی مربوطه تشکیل گردد.

رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر زرین شهر، حجت الاسلام باقریان امام جمعه زرین شهر، آقای کریمی رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان، نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، نماینده شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، نماینده مجتمع فولاد مبارکه، مسئول حوزه بسیج دانشجوئی سپاه ناحیه لنجان و مسئول دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از اعضای حاضر و مدعو در جلسه بودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر