1396/9/20 دوشنبه دیدار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و همراهان با خانواده شهید مدافع حرم شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته بسیج رئیس مرکز شاهین شهر و اعضا بسیج دانشجویی با خانواده شهید جواد قربانی دیدار نمودند.

طبق برنامه ریزی انجام شده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و اعضا بسیج دانشجویی و مسئول روابط عمومی مرکز از خانواده شهید مدافع حرم ستوان دوم پاسدار جواد قربانی دیدار نمودند .

در این دیدار که در خانه شهید جواد قربانی صورت گرفت همسر، فرزندان و پدر معظم شهید قربانی حضور داشتند .

در ابتدا پدر شهید با بیان برخی ویژه گیهای اخلاقی و ایمانی شهید ، نحوه شهادت ایشان را تشریح نمود و با اشاره به هدف و انگیزه فرزندشان چگونگی اعزام و دیدگاههای شهید را در دفاع از حرم ائمه معصومین تشریح نمود .

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر با تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهید و بیان جایگاه قدسی و مقام بلند این شهیدان در بارگاه الهی ، مراتب همبستگی و حمایت دانشگاه و اقشار دانشگاهی را از ایثار و اهداف شهیدان و خانواده های معظم آنان ابراز داشت.

دکتر سید رامین غفاری پیرامون این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام خجسته اظهار داشت: تقارن هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تکفیری داعش ، ما را بر آن داشت تا در تقدیر از ایثار و جانفشانی جوانان برومند ایران اسلامی در دفاع از حرم معصومین (س) و مبارزه با دشمنان سرزمینهای اسلامی و گروه تکفیری داعش از نزدیک با خانواده معظم شهید جواد قربانی ، دیدار نموده و با تقدیس از مقام رفیع آنان تجدید عهد و بیعتی دوباره با راه و آرمانهای این عزیزان داشته باشیم .

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده معظم شهید اهدا گردید و سپس دکتر غفاری و همراهان با مراجعه به گلزار شهدای حاجی آباد بر مزار این شهید سرافراز حاضر شده و به کلیه شهدای والامقام ادای احترام نموده و مزار آنان را گل افشانی نمودند .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر