1397/2/2 یکشنبه تقدیر از پرسنل جانباز دانشگاه پیام نور استان اصفهان در روز میلاد حضرت ابالفضل العباس ( علیه السلام ) رئیس، معاونین و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به منظور گرامیداشت روز جانباز و تقدیر از پرسنل جانباز دانشگاه پیام نور استان اصفهان با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس گرد هم آمدند.

دکتر مهدی یوسفی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس ( علیه السلام ) بزرگ جانباز حماسه عاشورا ، این روز را فرصت مغتنمی برای گرامیداشت جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر شمرد و اظهار داشت : علاوه بر صدمات و خسارات و زحماتی که این عزیزان در این راه متحمل شده اند که اجری عظیم دارد خانواده های ایشان نیز مشقات زیادی را در تعامل با این عزیزان متحمل می شوند که اجری دو چندان دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خوش نویس زاده ضمن یادآوری مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم گفت: زحمات و مشقات جانبازان و رزمندگان را با هیچ اجر مادی نمیتوان جبران کرد .

ایشان در ادامه اظهار داشت: وقتی به آسایشگاه جانبازان سر می زنیم احساس حقارت می کنیم زیرا کسانی را مشاهده می نماییم که اجر هیچ عبادت و هیچ تلاشی با اجر درد و رنج و مشقاتی که ایشان به خاطر مصدومیتهای ناشی از  مجاهدتها و زحماتی که ایشان در دوران جنگ تحمیلی ،متحمل می شوند قابل قیاس نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن اشاره به مشقاتی که خانواده های جانبازان متحمل می شوند گفت از خداوند متعال برای خانواده های گرامی جانبازان صبر و سلامتی مسألت می نماییم.

در پایان این جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اعطای تقدیرنامه و گل از پرسنل جانباز تقدیر نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر