1396/5/30 دوشنبه بزرگداشت روز خبرنگار در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور تمامی خبرنگاران شهرستان اردستان در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی ، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و همچنین تبریک روز خبر نگار و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آقای محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف توسط گروه تروریستی طالبان در سال 1377 ، به جایگاه حساس خبر و خبرنگار اشاره نمود.

ایشان در خصوص دانشگاه پیام نور مرکز اردستان گفت: این مرکز در حال حاضر در 20 رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مقطع کارشناسی و 2 رشته زبان و ادبیات فارسی و جغرافیای روستایی  در مقطع کارشناسی ارشد فعالیت دارد.

ایرج پور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با شعار منش، آموزش همه جا، همه وقت و در هر مکان، عدالت آموزشی را رعایت نموده، تصریح کرد: سعی نموده ایم در زمینه های مختلف کیفیت آموزش را فدای شرایط نکنیم لیکن بعضی از دانشگاهها به هر شکل ممکن و با وعده های مختلف دانشجو جذب می کنند که در هیچ منطق آموزشی نمی گنجد.

وی  با بیان اینکه  دانشگاه پیام نور استانداردهای خود را حفظ کرده است، تصریح کرد: کمترین هزینه را دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های شهریه ای دارد و هزینه تحصیل در این دانشگاه نسبت به مابقی دانشگاه ها پایین تر است و مزیت دیگر آن مدرک معتبری است که در سطح کشور و بین المللی پذیرفته شده است.

ایرج پور تاکید کرد: با بررسی های انجام شده توسط وزارت علوم، دانشگاه پیام نور از بالاترین کیفیت آموزشی و پژوهشی برخوردار بوده و در بررسی به عمل آمده بین کلیه  دانشگاه های کشور جز ۱۰ دانشگاه شاخص کشور بوده و توانسته رتبه هشتم کشوری را نیز به خود اختصاص دهد.

وی گفت: با توجه به اینکه ماحصل همه آموزشها باید پژوهش باشد ، بیشترین پژوهش ها در دانشگاه پیام نور  صورت پذیرفته است.

ایشان از اقدامات مختلفی که در کنار آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود به فعالیت شرکت های دانش بنیان برای اولین بار در سطح استان اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت که در آینده ای نه چندان دور اشتغال دانشجویان را نیز تامین خواهد کرد.

در ادامه ایرج پور خاطر نشان کرد: در جهت کیفی سازی و استفاده بهینه از فضای دانشگاه به یاری خداوند متعال تالار پذیرایی نور واقع در دانشگاه با همکاری بخش خصوصی و با ظرفیت 600 نفر افتتاح گردید.

ایشان افزود : به دنبال سیاست های دانشگاه مبنی برتلاش برای جذب حداکثری دانشجو، مرکز اردستان علاوه بر تبلیغات گسترده در فضای مجازی، نصب بنر در سطح شهر، ارسال پیامک و نصب اطلاعیه در تابلوی اعلانات ادارات شهرستان، جلساتی با مشاوران مطرح انتخاب رشته در سطح شهرستان و اصحاب رسانه تشکیل و ضمن تشریح مزایا و تسهیلات دانشگاه پیام نور، از ایشان تقاضای همکاری در حوزه هدایت داوطلبان به دانشگاه پیام نور را خواستار شد.
در پایان از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و همکاری های قابل توجه آنها با دانشگاه با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه مناسب تجلیل و قدردانی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر