1396/2/19 سه‌شنبه برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات با حضور استاد نجیمی تحلیل گر مسائل سیاسی در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این برنامه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد ضمن تقدیر از دانشجویان برای برگزاری کرسی آزاد اندیشی بر لزوم توجه به بیانات مقام معظم رهبری  جهت جذب حداکثری برای مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

 نجیمی با بیان و تشریح  پایه های قدرت در جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با دیگر کشورها مهمترین ویژگی نظام اسلامی را تکیه بر ایمان و اعتقاد به آموزه های قرآن و ولایت فقیه و مشارکت مردم در سرنوشت خود ،شرکت در انتخابات را تکلیفی الهی بیان و بر انتخاب اصلح بر اساس معیارهای ولایی تاکید نمود.

وی در ادامه اظهار داشت : بی‌گمان ساختن حماسه سیاسی بدون ‌بصیرت شاید خود مهم‌ترین چالش در برابر نظام اسلامی باشد. حماسه سیاسی و هر هیجان و تحرک اجتماعی بزرگ و تاثیرگذار زمانی می‌تواند ارزشی باشد که در چارچوب معیارهای ارزشی عقلانی و اسلامی قرار گیرد وگرنه نفس حماسه‌ آفرینی نمی‌تواند یک ارزش تلقی ‌شود. بنابراین، انتخاب صالح و اصلح از میان نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری که می‌خواهند مسئولیت بزرگ را به عهده گیرند نقش اساسی در خلق حماسه بیست و نهم اردیبهشت خواهد داشت. در این جلسه موافقان و مخالفان نامزدها به بحث پرداخته و سوالات خودشان را مطرح نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر