1396/10/9 شنبه برگزاری کنکور فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر کنکور فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، روز جمعه 8 دی ماه در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار گردید.

در این آزمون که از ساعت هفت صبح تا دوازده ظهر در دو حوزه جداگانه خواهران و برادارن بطول انجامید تعداد 309 نفر از داوطلبان در فضای علمی به رقابت پرداختند و در 55 رشته گرایش آزمون خود را برگزار نمودند.

دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و آقای مهندس بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این آزمون حضور یافتند و از کلیه مراحل و نحوه برگزاری آزمون بازدید نمودند.

سازمانهایی همچون آتش نشانی ، اورژانس ، نیروی انتظامی ، اتوبوسرانی ، شبکه بهداشت و . . .  نیز در برگزاری این کنکور با دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر همکاری و تعامل داشتند.

دکتر یوسفی طی بازدید از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری آزمون اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در شرایط فعلی با تلاش و فعالیتهای اصولی مدیران و کارکنان همچنان بسوی توسعه و ارتقا گام بر میدارد .

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان طی مصاحبه ای در مرکز شاهین شهر با خبرنگار صدا و سیمای مرکز اصفهان اطلاعات بسیار جامع در خصوص دانشگاه پیام نور، نحوه پذیرش و جذب دانشجو ، ویژگیهای تحصیل و مزایای دانشجویی در این دانشگاه و همچنین چگونگی برگزاری کنکورهای فراگیر کارشناسی ارشد در سطح استان ارائه نمود.

دکتر سید رامین غفاری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر پیرامون برگزاری این کنکور با تقدیر و تشکر از  عوامل اجرایی آزمون و ارگانهایی که در برگزاری آن با این مرکز تعامل و همکاری داشتند اظهار نمود: از آنجایی که پویایی و بالندگی دانشگاه پیام نور در گرو جذب دانشجو و حضور طالبان علم در این دانشگاه است، بسیار خرسندیم که همواره و در هر شرایطی در اجرای کنکورها ی مختلف ، دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر یکی از شاخص ترین و فعال ترین مراکزی است که با تمام توان خود در این مسیر گام بر میدارد و امیدواریم کنکور فعلی نیز موجب جذب تعداد بیشماری از جوانان و علاقمندان به تحصیلات عالیه در دانشگاه پیام نور باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر