1395/4/12 شنبه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان میزبان فرشتگان آسمانی بهزیستی سه شنبه شب مصادف با بیست وسوم ماه مبارک رمضان ( لیله القدر ) دانشگاه پیام نور اردستان میزبان کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی بود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در هفته گذشته پیشنهاد این امر پسندیده را در شورای اداری دانشگاه پیام نور مرکز اردستان طرح نمود که با استقبال عمومی و کم نظیر کارکنان و اعضای علمی دانشگاه مواجه شد تا آنجا که نه تنها در کوتاهترین زمان ممکن هزینه  ضیافت افطار بلکه مبلغ لازم جهت تهیه هدیه ای ساده و مناسب برای تک تک کودکان به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط کارکنان اداری و علمی مرکز فراهم آمد.

پس از هماهنگی های اولیه با جناب آقای مطلب زاده رییس بهزیستی شهرستان اردستان، مشخص شد که قریب به 40 کودک بی سرپرست یا بدسرپرست در 4 مرکز بهزیستی در سطح شهرستان به همراه 15 تن از مربیان و مسولین این اداره میهمانان این مراسم خواهند بود.

در این ضیافت که رأس ساعت 20 شروع شد، پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، دکتر ایرج پور ضمن خوش آمدگویی با قرائت این بیت که:

چون که با کودک سر و کارت فتاد                     هم زبان کودکی باید گشاد

با بیان و لحنی دوستانه و قابل فهم  برای مخاطبان کودک این مراسم، دقایقی در باب عظمت این ماه الهی صحبت کرد و سپس با اشاره به سیر زندگی دشوار دکتر حسابی در کودکی آن دانشمند برجسته، ابراز داشت شما عزیزان نیز می توانید با عزم و اراده جدی آینده خود و مملکت خویش را به خوبی رقم بزنید.

پس از اقامه نماز جماعت به امامت حاج آقا دهشیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اردستان و صرف افطاری، امام جمعه شهرستان با بیان دلنشین و مناسب برای کودکان نکاتی پیرامون مسائل دینی، اعتقادی و اخلاقی بیان فرمودند.

پایان بخش مراسم ضیافت افطار، اجرای چندین مسابقه متنوع برای این عزیزان و اهداء جوائزی به رسم یادبود به تک تک آنان بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر