1397/7/22 یکشنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در یک محیط صمیمی تحت عنوان استقبال مهر میزبان دانشجویان ورودی جدید در نیمسال تحصیلی 98/97 بود.

     در آغاز مراسم دکتر آیت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد ضمن تبریک قبولی این دانشجویان در مرکز گفت : مسیر دانشگاه مسیری برای یادگیری برای سایر مهارتهای فردی از جمله تعامل با دیگران و کار گروهی است.

     رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در ادامه سخنان خود ضمن تاکید به دانشجویان بر شاد زیستن گفت : دین اسلام دینی است که خواهان شادی انسان ها است و برداشت های ناصحیح از دین می تواند منجر به بروز جنبه خشونت آمیز در فرقه های مختلف مسلمانان شود.

وی در پایان ضمن آرزوی شادکامی برای دانشجویان ادامه داد: مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد سعی بر آن دارد که فضایی شاد و پر نشاط که نشات گرفته از حکمت و معرفت است را فراهم کند.

     از دیگر میهمانان این مراسم حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان بود که سخنان خود را با بیان این نکته که جنبه برتری هر فردی علم است، شروع کرد و گفت: فضیلت هر فردی به فرد دیگر علم اوست. انسان را  موجودی تا ابد زنده برشمرد و گفت انسان حیاتی جاودانه دارد و پس از هر مردن ، زنده شدن  به همراه آن است، از رحم مادر خارج و به رحم دنیا پا می گذارد و پس از مردن در دنیا به حیات جاودانه خود می رسد و بهشت که جایگاه انسانهای وارسته است ، بیش از بهشتیان به دیدار آنها اشتیاق دارد.

     خانم دکتر انتشاری معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد نیز ضمن تاکید بر بعد کیفی آموزش ، به تشریح آیین نامه های آموزشی برای دانشجویان ورودی جدید پرداخت.

     خانم دکتر رهبری دکترای تربیت بدنی و مدرس دانشگاه که مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد گذرانده بود نیز به عنوان دانشجوی موفق از دیگر مدعوین بود که برای دانشجویان جدید از نقش دانشگاه پیام نور و سیستم آموزشی آن در خود باوری دانشجویان سخن گفت.

     آخرین مدعو این جلسه خانم اسماعیلی کارشناس شبکه بهداشت و محیط شهرستان نجف آباد بود که ضمن ارائه آمار در خصوص مرگ های ناشی از بیماری های مزمن مانند دیابت ، چاقی ، فشار خون بالا گفت : بر همگان لازم است پیش از ابتلا به این بیماری ها نسبت به پیشگیری که مقدم بر درمان است، از طریق تغییر سبک زندگی اقدام کنند و در همین راستا تکمیل شناسنامه سلامت و تشکیل پرونده در مراکز سلامت را گام موثری در این زمینه دانست.

      در حاشیه این برنامه نیز همچون سالهای گذشته کلیه کانونهای فرهنگی و انجمنهای علمی فعال دانشگاه همچنین بسیج دانشجویی و نمایندگی نهاد رهبری در محل نمایشگاهی دانشگاه با ایجاد غرفه هایی به معرفی انجمنها و کانونهای خود در محیط شاد و صمیمی پرداخته و نیز کانون هلال احمر دانشگاه با ایجاد ایستگاه سلامت نسبت به تست سلامت دانشجویان جدید اعم از کنترل فشار خون، وزن و قد پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر