1396/11/24 سه‌شنبه حضور کارکنان اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در راهپیمایی 22 بهمن کارکنان همراه با خانوادهای خود در کنار اساتید و دانشجویان، در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمودند.

در این مراسم کارکنان و دانشجویان و اساتید با آحاد مردم متدین و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و با آرمانهای مقدس امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند و انزجار خود با دشمنان دیرین این انقلاب را اعلام نمودند.

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز با برپایی چادر سلامت با همکاری هلال احمر شهرستان حضور خود را چشمگیرتر و پررنگتر به عرصه نمایش گذاشتند و با ابلاغ بیانیه بسیج دانشجویی به ستاد دهه فجر و تکثیر آن در فضاهای مجازی شهرستان وحدت و بیعت خود را به آحاد ملت شهیدپرور شهرستان اعلام داشتند.

امام جمعه شهرستان اظهار داشت : انقلاب و آرمانهای امام راحل را  توصیف کرد و از حضور چشمگیر مردم تشکر نمود و افزود: طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای  مردم حجت را تمام کردند و بیعت خود را یکبار دیگر به جهانیان اثبات نمودند و از مسئولین خواستار شدند که جهت برآورده شدن خواسته های به حق مردم از هیچ تلاش و کوشش دریغ ننمایند .

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر