1396/9/8 چهارشنبه افتتاح پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور واحد بهارستان به نام شهید حجت الله کرمی همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور سرهنگ کفعمی و هیأت همراه از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین «ع» ، آقای موحدنیا فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور استان اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین آقای صانعی امام جماعت واحد و دکتر سقائی رئیس دانشگاه و همچنین کارکنان واحد ، پایگاه بسیج کارکنان به نام شهید حجت الله کرمی از دانشجویان رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان افتتاح گردید .

پس از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه دانشگاه و پس از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقای صانعی در رابطه با سالروز شهادت امام حسن عسکری «ع» ، سرهنگ کفعمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین «ع» در شهر بهارستان ضمن عرض تبریک سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت : « از بدو پیروزی انقلاب که ماهیت انقلاب ماهیت مردمی است ، هر جا نیاز به کمک بود یا هر موقع  انقلاب دچار آسیب یا بحرانی می شد ، سازمان بسیج به صورت منسجم و تشکیلاتی وارد عمل می شد و کارها را به دست می گرفت .

وی ادامه داد: اگر حضور سازمان بسیج و مردم پایگاه ها نبود امروز شاهد این نبودیم که افتخار کنیم دفاع مقدس 8 ساله ای داریم که حتی یک وجب از خاکش ایران را به دشمن ندادیم . بعد از آن سازندگی در قالب بسیج سازندگی را داریم و محرومیت زدایی . در طول زمان جهاد علمی و به برکت روحیه بسیجی و تفکر بسیج و جهاد علمی شاهد پیشرفت در حوزه های موشکی ، هسته ای ، نانو و ... هستیم و به فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی»  که تعبیر بنده از فرمایش ایشان است ، بسیج آوردن ظرفیت های مردمی برای نیاز انقلاب است .

ایشان افزود: در عرصه امنیت و دفاع از حرم باز این حضور را دیدیم که با عنایت اهل بیت «ع» ، رهبری حکیمانه و فرزانه مقام معظم رهبری « مدظله العالی» و فرماندهی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی ، این فتنه عظیم و شجره خبیث برچیده شد و انسجام آن ها شکسته شد . آغاز به کار بسیج کارکنان این دانشگاه هم قرین هست با روز بسیج که آن را به فال نیک می گیریم و از رئیس دانشگاه پیام نور واحد بهارستان آقای دکتر سقائی که این ظرفیت را به وجود آوردند تشکر می نمائیم .

سرهنگ کفعمی ادامه داد : با توجه به تخصصی شدن رده های بسیج ، در تولید علم و نهضت نرم افزاری باید از فضایی که در دانشگاه وجود دارد استفاده کرد و از رشته هایی مانند مشاوره و روانشناسی باید استفاده شود تا بتوانیم آسیب شناسی اجتماعی بهتری انجام دهیم . باید از ظرفیت نخبگان استفاده نمود . شهر فرصت های خوبی دارد که ان شاء الله بتوانیم با همکاری بین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین «ع»  و دانشگاه ، باری را برداریم . » .

در ادامه آقای موحدنیا فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور استان اصفهان خطاب به کارکنان و دانشجویان گفت : « ان شاء الله با انجام کارهای فرهنگی ، علمی و ...  در این عرصه بتوانیم باقیات و صالحاتی برای خود باقی بگذاریم . » در پایان از دکتر سقائی رئیس دانشگاه و کارکنانی که با بسیج دانشجوئی همکاری داشته اند و همچنین از دانشجویان فعال بسیجی با اهداء لوح از طرف ناحیه  بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر